Vad skulle ni önska?

Sitter via mobilen och skriver lite mest för har ju varit perioder jag inte skrivit något. Och egentligen har det hänt en massa, fast ändå inte. Svårt och förklara 🙂

Så då har jag frågor till er istället och hoppas att ni skulle vela det och ni får gärna länka från er blogg hit med. Så det når fler folk med.

Vad skulle ni vela veta? Vad för ämne skulle ni vara intresserade av? Något jag har kanske skrivit förr men inte gjort det nu? Kom gärna med förslag så vet var jag ska börja 🙂

Sen om ni vill så kan jag gå bakåt och skriva ända tills den här dagen, om ni vill? Då kan jag inte garantera att kommer ihåg allt :/

Så nu hoppas jag ni kommer med massa idéer 🙂

~ av micorazoon på 21 februari 2013.

3 svar to “Vad skulle ni önska?”

  1. Jobbigt när man får bloggtorka 🙂
    Jag tycker att det är kul att läsa om din vardag och vad som händer. Skulle också vara intressant att veta lite om vad som hänt den tiden du inte skrivit…i stora drag alltså. Sedan gillar jag dina sminkningar mycket.

    • Hej! 🙂 Det var ett tag sen sist o kul verkligen att du gillar läsa min blogg, det gör mig riktigt glad 🙂 Men jätte bra idéer du gav och så ska jag se till och försöka göra det 🙂
      Försöka fundera att vad det är som hänt, men ska försöka i alla fall, men däremot är jag inte duktig på att skriva kortfattat :/
      Tack! Ska helt klart ta dina förslag o det kommer 😉
      Kramar

  2. Ser fram emot det 🙂
    Kram

Kommentera

 
