Naglarna blev såhär då..

Tänkte att ska börja även lägga ut naglar jag gör nu till början med i alla fall så är det jag. Vill säga också att dessa är mina naglar 🙂

20130222-030815.jpg
Vad tycker ni om dessa?

Naglar är rätt lätt och fixa, tycker jag men jag har däremot ångest alltid att hur jag ska måla dom för får massa olika idéer i skallen 🙂 Sen kan jag tycka om att surfa runt på nätet tex och en färg, form osv kan ge mig idéer bl.a.

Men dessa är inte så svart, men jag lyckades inte riktigt med dessa som jag vill :/ Det är bara att fortsätta att träna så blir det bättre o bättre. Som ni ser så är inte alla likadant målade och ville ha det så. Om ni har frågor så är det bara att fråga på.

~ av micorazoon på 22 februari 2013.

4 svar to “Naglarna blev såhär då..”

  1. Snyggt!

  2. Hej! Ser ju att du inte skrivit på din blogg på ett tag, men hoppas att kommentarerna kommer fram ändå.. Jag har letat efter en mailadress till dig, men hittade bara en gammal.. Skulle vilja komma i kontakt med dig.. Vi har träffats på barn i Lund för många år sen.. Första gången opererade vi fötterna båda två.. Hoppas jag får tag på dig.
    Mvh Ida Gustafsson

    • Hej!
      Ja, det är länge sen jag skrev o tanken är att komma igång med skrivandet igen 🙂 Känner igen namnet men får ingen bild i skallen att vem exakt du är 😦 Kul att du fick tag i mig här 🙂

      Kram/Heidi

Kommentera

 
