Var ska jag börja?

Det har hänt så mycket att vet inte var jag ska börja. Hmm.. drygt ett år sen åkte jag till Happis för kände att behövde åka dit och tänka, fundera och få umgås med familjen. Med mina nära och kära.

Var där rätt länge och var en hel del och tittade på Asplöven matcher.. självklart 🙂 Ni som inte vet så är det ishockey laget i Haparanda och dom gick vidare till ytterligare säsong till hockey allsvenskan!!

Pga hockey, Asplöven och att visste inte hur jag skulle lägga ut video på youtube så hände något helt underbart!! 😀 Vad det var/är får ni veta i nästa inlägg 😉

~ av micorazoon på 23 mars 2014.

Kommentera

 
