Vad hände på natten? ;)

Samma kväll som vi hade haft vår första date, vilket var helt underbart! 🙂 Sen var det dags att få hjälp och medicin dags osv. Sen efter allt var fixat och låg i sängen så hörde Micke av sig, alltså sms först.

Sen ringde han till mig och vi kunde prata hur länge som helst med varandra, vilket jag tycker är så underbart.. inga tysta minuter 🙂 Och han berättade hur underbar kväll han hade och jag sa att då är vi två. Sen sa jag att ”det var underbart på alla sätt som jag redan sa innan vi träffades, sa även att det kommer gå riktigt bra” 🙂

Då skrattade Micke, ååh… jag älskar hans skratt och bara jag tänker på det så börjar jag skratta 🙂 Gu, vad jag saknar honom! ❤ Men tillbaka till storyn. Han sa ”ja, det var exakt så som du berättade redan innan vi träffades. Sen frågade han till slut att ”kan vi träffas imorgon? Jag: ”ja, mer än gärna” Den storyn fortsätter jag snart! 😜😉

~ av micorazoon på 07 april 2014.

Kommentera

 
