Hemlighetsfull….

Vet att ni fått vänta någon vecka.
Har ni väntat på fortsättningen? 😉 För här kommer det….

Har alltid varit rätt hemlighetsfull gällande killar jag dejtat tex, för mina föräldrar. Har inte direkt velat berätta om jag dejtar och med vem. Berättat först efter jag känner att det är dags, samt ifall det känt något speciellt att trott på oss. Låter det konstigt? Sen är det nog också att är den enda dottern och har 4 bröder 😉

När jag träffade Micke och vi skulle ha vårt första dejt, då sa jag att ska träffa en gammal kompis och vi har inte träffats på flera år. Fast dom anade nog att det var något annat. Med tanke på att var noga vad jag skulle ha på mig, hur håret skulle vara och självklart sminkningen 🙂 Och när vi skulle träffas andra gången.

Micke hämtade mig från mina föräldrar, fast från parkeringen. Gentleman på alla sätt! När jag satt mig i bilen så pussades vi och än en gång var det någon med darriga läppar.. hehe 🙂 Sen frågade älsklingen
”om jag skulle vela åka till hans stuga”, som ligger i Santasaari.

Kolla efter nästa inlägg 🙂
Xoxo

~ av micorazoon på 20 april 2014.

Kommentera

 
