Tittade på……… 😜

Tänkte faktiskt skriva bla en inlägg som var alltså precis innan jag fick kontakt med Micke honey 🙂

Som ni vet så älskar jag ishockey… ingen nyhet där heller 😊 Det är alltid höjdpunkter för mig när det är;
OS, VM, Asplöven = AHC, och självklart i Elitserien *Trum virvel* Luleå!!!!!! 😃 och även Skellefteå.

Denna match var i Luleå och vi hade jätte kul, samt ös i bussen med AHC supportrar. Som vi skrattade på den resan i alla 🙂 Men i alla fall så tänkte jag posta här en bild på en av mina vänner C och tittar på Asplövens matcher, alltså drygt ett år sen 🙂

20140420-052840.jpg

Vad hejar ni för några? Eller älskar ni ishockey? Eller kanske något annat sport? Skulle vara kul och höra vad ni gillar för något.

~ av micorazoon på 20 april 2014.

2 svar to “Tittade på……… 😜”

  1. Hej Heidi,

    Jag heter Dominic och bor i London. Jag bor i Streatham i Södra London så jag hejar på Streatham Redskins där. Mamman kommer ifrån Haparanda så jag hejar på Asplöven och sen Sverige i OS och VM förstås!

Kommentera

 
