Vart hamnade vi?

Ni som inte läst föregående inlägg så rekommenderar jag självklart läsa den först, för nu kommer fortsättningen.

Som ni kanske vet så frågade min älskling mig om jag ville åka till stugan som ligger som sagt i Santasaari. Vad tror ni jag svarade??? 😉

Självklart ville jag åka till stugan, mer än gärna! Micke hade berättat om stugan och kallar den för lilla stugan. Så när vi väl hade kommit fram så sa jag ”vems hus är detta?” Micke ”det här är min lilla stuga” då skulle ni ha hört mig ”VAAAA skojar du med mig!???!! Det är ju ett hus!!!!!!!! *skrattar just nu bara av tanken på min reaktion och honeys* 😀

20140420-025325.jpg Såhär ser vår ”lilla stuga” ut och tyvärr är inte riktigt hela med. Denna bild är inte från min första gång jag var där.

Förresten om ni vill veta vart Santasaari ligger så säg till, för då gör jag det i ett annat inlägg. Men åter till storyn.

Han är ju för söt, gullig och så omtänksam, bara mer grejer som gjorde att hjärtat slog extra slag!!!
Han hade skottat en hel del då för han hade tänkt på mig så att jag kunde komma fram. Minns och känner fortfarande av i kroppen hur jag kände just då, det är magiskt 🙂 Det är än idag magisk känsla.. wow!

Tänkte samtidigt passa på och visa våran gästhus med, som just nu används som förråd tillfälligt i alla fall.

20140420-030050.jpg

~ av micorazoon på 20 april 2014.

Kommentera

 
