Spolades med lugn och trygghet!

Kommer ihåg känslorna och tankarna när älsklingen kom och hämtade mig från föräldrarna och vi skulle åka till stugan. Minns hur nervös jag var och hur jag pillade på naglarna 😊 Vilket inte hjälpte till med nervositeten. Egentligen hade jag inget och vara nervös för, men var det ändå.

Fast var långt ifrån så nervös som Micke… hehe 😊 eller hur honey?? 😜 Det var verkligen så skönt ute i stugan, lugnt, tyst, massa snö, kallt och vackert stjärnhimmel med en super trevlig, härlig, underbar kille på alla sätt.

Dock hade han nog varit panikslagen och inte riktigt kunna tänka.. för vi fick klara oss med vatten 🙂 hehe 🙂 Trivdes väldigt bra i stugan och det spolade mig med lugnhet och trygghet. Hmm.. svårt att förklara men det kändes som väldigt bra aura. Förstår ni hur jag menar?

Sen satt vi i soffan och babblade och skrattade. Kollade på film, men kommer inte konstigt nog ihåg vilken film. Satt så skönt i Mickes armar, trygg känsla och en darrig känsla.. hehe 🙂 Menar då att det var en viss kille som skakade i hela kroppen.. pussades och fortfarande så var det darriga läppar. Jag tyckte att det kunde vara lite gulligt, charmigt faktiskt 🙂

Vet att honey tyckte det var jobbigt att han darrade. Sa till honom att vi får se till att gosa, mysa och pussas tills han kan slappna av och sluta darra. Sötisen!! ❤️

Tiden bara flög och insåg att måste börja åka hem till föräldrarna, för dom skulle sen upp på morgonen och jobba. Micke körde mig hem och vi bestämde att träffas nästa dag igen 🙂

Fortsättning följer……
Xoxo

~ av micorazoon på 21 april 2014.

Kommentera

 
