Stöten gick igenom kroppen…..

Efter att jag kom hem efter att varit i stugan för första gången och efter att fått hjälp med det jag behövde. La mig i sängen och pratade med älsklingen, ett bra tag innan vi önskade gonatt till varandra.

På morgonen när jag vaknade så var min finaste i mina tankar direkt och jag hade riktigt brett leende 🙂 Började direkt tänka på vad jag skulle ha på mig, hur ska jag ha håret, hur ska jag sminka mig, ska jag ha smycken och vad isåfall?? Ja… jag vet, typiskt Heidi och samma ”problem” varje gång! 🙂 Tyvärr har jag inte foton från den dagen i mobilen.

Men däremot så kommer ni få se en hel del foton, därför tror jag ni klarar er utan 😉 På kvällen kom honey och hämtade mig igen från föräldrarna, dom visste vem jag skulle träffa och svarat på alla deras frågor. Men fortfarande var han en ”gammal kompis”. *Skrattar just nu bara av tanken ”hur det låter”* 😜
Men som sagt, berättar när tiden känns rätt.

Denna gång var jag inte nervös men pirrig i magen. När vi åkte mot Santasaari, vilket är ca 15-25 minuter från föräldrarna och beroende på vem som kör. Men i alla fall i bilen så babblade vi en massa, som alltid. Men när min älskling satte sin hand på mitt lår.. så var det verkligen som en stöt som gick igenom hela min kropp. Bara nu när jag tänker på det så känner jag stöten igenom kroppen……

Fortsättning följer….
Xoxo

~ av micorazoon på 21 april 2014.

Kommentera

 
