Väldigt lika..

Vi var i stugan och tog det bara lugnt, pratade, skrattade och myste. Det har sen dag ett varit som vi alltid känt varandra. Vi har väldigt mycket gemensamt, vi vill samma saker, samma värderingar. Om jag ska börja rabbla upp allt så kommer det krävas väldigt många inlägg och inte så intressant att läsa om 😉

Men efter alla liknelser så har vi båda även samma stjärntecken, firar våra födelsedagar samma månad och bara några dagar i mellan 🙂 Något dock som är ett stort minus är att han hejar på fel lag… fel land 😉 Det kommer jag berätta mer om senare.

Hade honey fixat något till stugan förresten, annat än vatten?! Öhm… nej, det hade han inte!! Men det fick gå utan denna gång med 😉
Tiden sprang än en gång iväg att fattade knappt att det var dags för mig att åka hem till föräldrarna. Det tråkiga var att Micke skulle hem till Umeå morgonen efter, så vi visste inte när vi skulle ses igen 😞

Så det gjorde saken svårare för oss båda. Men efter att jag var färdig med allt så låg jag i sängen och pratade i telefonen som vanligt.

Fortsättning följer…
Xoxo

~ av micorazoon på 22 april 2014.

Kommentera

 
