Första natten tillsammans! 😊

Dagarna sprang iväg fast på ett sätt gick det sakta. Sen var det helg och älsklingen var på väg till Happis och vi packade med C. Eviga problemet… vad ska jag ta med? Vad ska jag ha på? Behöver jag ta med det? Eller det.. Ja, ni förstår 😉 Eviga problemet och fast jag visste att vi skulle bara vara i stugan.

Men ändå ville jag ta med något snyggt och fixa till mig. Jag vet…. låter löjligt, men så är det. Är så även idag 🙂 När jag åker iväg fast det bara är en helg så skulle man kunna tro att är borta minst en vecka 😉 Fast vet att är inte ensam om det… som tur är!

Till slut var kläder, smink, skor, medicinerna och allt annat nödvändigt med. Honey ringde och sa att han är där strax och föräldrarna samt lillebrorsan S önskade oss en riktigt trevlig helg. När älsklingen körde fram så som gentleman och vet o etikett, tog Micke min rullstol och alla väskor. Undertiden så hade C hjälpt mig in i bilen. Vi bestämde att handla på Ica Maxi i Haparanda (självklart) tillsammans med tanke på att honey hade absolut ingen aning vad vi alla äter för något…. konstigt!!?! Iiinte direkt 😉

Det blev en hel del i alla fall och tänkte att vi alla tre kunde faktiskt unna oss något eller rättare sagt massa gott 😜 Älsklingen hade redan varit på systemet innan han hämtade oss. Han visste vad han skulle köpa för hade gett honom listan. Hmm… nu lät det som det skulle ha varit massor, men icke.. lagom till oss alla 🙂 För honey är inte bla så insatt i rött vin som jag är. Är dock inget proffs, men rätt duktig om man får säga det själv. Fast vill kunna mer.

Åter till storyn, efter att allt var färdigt och vi var framme i stugan så fick honey gå runt och visa för C. Hon fick i alla fall heeela övervåningen för sig själv… lyx!

By the way… Snacka vad honey och hans bror är snälla…. vad det handlade om, berättar jag i nästa inlägg 😜

Xoxo

~ av micorazoon på 26 april 2014.

Kommentera

 
