Lyckades fastna i kroken…..! 😊

Kan redan berÀtta att denna inlÀgg hoppar vissa saker fram och tillbaka. Hoppas att ni gillar vad ni lÀser..

NĂ€r Micke kom tillbaka till UmeĂ„, efter vĂ„ra dejter och var pĂ„ jobbet. Alla sĂ„g förĂ€ndringen hos Micke, brett leende pĂ„ lĂ€pparna och svĂ€vade bland molnen 😊 Sen sĂ„ började bla en av hans vĂ€nner ML smĂ„ jĂ€klas med honom. Men först en annan sak..

NĂ€r det Ă€r lugnt pĂ„ jobbet, dĂ„ hade/har vi möjlighet att prata. Under tiden vi pratade sĂ„ minns jag nĂ„gon ML som satt och ”slĂ€ngde” fiskespöt och rullade osv. AlltsĂ„ inte riktiga eller fake heller. ML associerade till Micke att han var ”your hooked” 😊

Vilket han lossades inte vara, tydligen.. men han trodde eller i alla fall försökte intala sig sjĂ€lv det 😉 Enormt lycklig! ❀

AlltsĂ„ hur ska jag kunna förklara kĂ€nslan och hur viktig han Ă€r för mig?! FĂ„tt enormt fin gĂ„va… bĂ€sta som hĂ€nt för mig pĂ„ lĂ€nge! ❀ Blir alltid sĂ„ enormt glad, lycklig, leende pĂ„ lĂ€pparna. FjĂ€rilar i magen, trygg och Ă€ndĂ„ sĂ„ rĂ€cker inte orden till, kĂ€nns det som. Ni mĂ€rker nog av inlĂ€ggen att han betyder enormt mycket för mig!! ❀❀❀

Vad hÀnde sen???

~ av micorazoon pÄ 26 april 2014.

Kommentera

 
