Vilka stötte vi på… oväntat???

När Micke kom till Happis då för andra gången, alltså helgen vi spenderade i stugan. Och innan vi skulle till stugan så var vi som sagt en sväng på Ica Maxi. Helt plötsligt från ingenstans när vi gick/åkte runt i affären.. alltså jag i rullstol och C knuffade runt 😊

Men i alla fall när jag och C var runt och hämtade det vi behövde köpa, då ser vi att någon kvinna med barn stod och pratade med älsklingen. Såg att hon tittade på mig nyfiket och kände mig nervös.

Sen helt plötsligt så kommer älsklingen fram och presenterar oss. Då insåg jag att shit.. det är Mickes brors Mattias fru Malin och deras son Albin. Kan säga att blev helt plötsligt väldigt nervös!

Kan säga att man hörde väldigt tydligt att Albins favorit var Micke, för han ropade efter honom hela tiden 😊 Söt som tusan! 🙂

Typiskt att vi skulle stöta på folk någon av oss känner.. för vi tänkte att vänta ett tag innan vi skulle berätta något. Visst att Happis är litet och ”risken” att stöta ihop fanns.. men men, så kan det vara. Just då kändes det lite jobbigt, men inte efter ett tag 😊 Träffade även en kompis till mig med när vi var på väg därifrån.

~ av micorazoon på 30 april 2014.

Kommentera

 
