Berättade till slut..

Berättade till er tidigare bla att det brukar ta länge innan jag berättar till föräldrarna om killen jag träffar osv. Gör det då det känns rätt tillfälle och när förhållandet känns seriöst.

Vet att många tycker det är fånigt och pga min ålder 😉 Men det bryr jag mig faktiskt inte om. Men i alla fall, till slut så berättade jag till mamma och pappa att jag och Micke är tillsammans. Dom tog det bra men samtidigt såg jag på ögonen bla att dom var lite oroliga… överbeskyddande 😊

Efter en stund så undrade dom lite om Micke, vanliga frågor som tex ”vad jobbar han med?” + en massa annat. Men det kändes skönt efter att jag hade berättat om oss 😊

~ av micorazoon på 14 maj 2014.

Kommentera

 
