Varför vänta?

Hela Mickes familj visste om mig, om oss och alla frågade tydligen när dom skulle få träffa mig. Vilket kändes skönt men samtidigt väldigt nervöst. Micke ville att vi skulle åka till hans mamma så vi skulle träffas och att hon skulle se vem jag är. Men jag ville helst vänta lite, innan vi skulle träffas.

Varför vänta? Det var mest för att det är stort steg, tycker jag men mest var det att behövde mentalt förbereda mig själv 😊 För att var väldigt nervös inför att träffa Seija, alltså Mickes mamma. Och ärligt talat så har jag aldrig någonsin träffat någon av mina ex pojkväns föräldrar! Jepp.. sant.

Funderade i alla fall några dagar på det och berättade till Micke att jag är redo och träffa hans mamma. Var nervös bara av tanken!! Som sagt, personligen tycker jag det är stort steg. Ännu större för mig för det skulle vara första gången någonsin jag vill träffa och ska träffa min svärmor!

~ av micorazoon på 14 maj 2014.

Kommentera

 
