VĂ€lkommen! 😊

NĂ€r vi satt en liten stund i bilen sĂ„ tittade Ă€lsklingen pĂ„ mig och sa ”det kommer att gĂ„ jĂ€tte bra”, ”alla kommer att tycka om dig”. Vi gick ut frĂ„n bilen sĂ„ tog jag nĂ„gra djupa andetag. NĂ€r vi vĂ€l kom in, kom Mickes mamma fram och hĂ€lsade pĂ„ och sa ”Hej Heidi, dig kĂ€nner jag!”, ”det var lĂ€nge sen sist!”

Micke sa dĂ„ ”hur kĂ€nner ni varandra?”,
dĂ„ sa min svĂ€rmor ”det skulle du vela veta, men det Ă€r mellan mig och Heidi” Sen tittade honey pĂ„ mig och var nyfiken pĂ„ hur vi kĂ€nner varandra. Log och sa ”som din mamma sa sĂ„ Ă€r det mellan mig och henne” 😜 Redan i början nĂ€r vi trĂ€ffades, kĂ€nde jag igen namnet och sĂ„ var det för Seija med. Men bĂ„da kunde inte placera varandra, förrĂ€n vi trĂ€ffades.

Sen gick jag fram och hĂ€lsade pĂ„ alla. AlltsĂ„ Mattias och hans familj, samt Mickes systers barn. Mattias sa ocksĂ„ att ”vi har trĂ€ffats”, ”du brukar ju vara och heja pĂ„ Asplöven”. Som sagt Happis Ă€r litet 😊

Men alla var jĂ€tte snĂ€lla och tog emot mig med öppna armar. Vi alla kom jĂ€tte bra överens med varandra och vi babblade pĂ„ om allt och inget. SjĂ€lvklart fick vi tusen frĂ„gor och sen sa dom att ”vĂ€lkommen till familjen” 😊 Fast vi hade suttit och umgĂ„tts ett tag sĂ„ var jag fortfarande lite nervös, men inte lika nervös som i början.

~ av micorazoon pÄ 16 maj 2014.

Kommentera

 
