Fundersam…

Jag är väldigt duktig på att tänka en heldel, hjärnan går i hög varv och till slut överanalyserar jag. Vilket inte är alltid så bra, speciellt när jag ska försöka sova. Då blir det att jag kan inte sova, för tänker och analyserar. Till slut blir jag frustrerad för kan inte somna 😐 Vilket i-landsproblem 😉

Efter att vi åkte från min svärmor Seija och var på väg tillbaka till stugan, började jag självklart tänka en heldel.
Frågade Micke ”Tror du din mamma tyckte om mig?”, ”vad tror du att din bror med familj tyckte?”, ”Hoppas alla tyckte om mig”. Älsklingen sa då ”klart dom tyckte om dig! Rättare sagt så älskade dom dig”.

Jag: ”älskade mig!????!”, ”menar du allvar?!?”, ”är du säker?” ”hur vet du det?”. Älsklingen; ”för jag känner alla och saker dom sa bla. Och mammas sätt osv, därför vet jag”. Kände då enormt lättnad… eller en stund i alla fall 😉 Varför undra och bry sig om vad dom tycker.. tänker några misstänker jag.

För mig är det viktigt att bla hans familj accepterar mig och tycker/älskar mig. Familjen är väldigt viktig för oss båda och det är enormt skönt samt mycket lättare på alla sätt, tycker jag.

~ av micorazoon på 30 maj 2014.

Kommentera

 
