Bjudna till….? 😉

UrsĂ€kta att det gĂ„tt ett par veckor nu och haft enormt mycket och göra. Ni som inte vet berĂ€ttar jag mer sen 😜😊

Men jag fortsĂ€tter att skriva det som hĂ€nt under drygt ett Ă„r och i ordning för annars blir vi alla förvirrade 😉 Men om ni tycker det Ă€r trĂ„kigt att lĂ€sa eller liknande sĂ„ tycker jag helt klart att skriv och sĂ€g till istĂ€llet för att inte göra det. Tycker jag i alla fall.

Men jag berĂ€ttade tidigare att nĂ€r vi Ă„kte med Micke Ă€lsklingen till hans mamma för första gĂ„ngen och dom flesta var dĂ€r. Vi blev bjudna att hĂ€lsa pĂ„ Mattias, Malin och inte minst finaste Albin 🙂 DĂ„ bestĂ€mde vi med honey att ska vi inte Ă„ka och hĂ€lsa pĂ„.. det berĂ€ttar jag i nĂ€sta inlĂ€gg…

Xoxo

~ av micorazoon pÄ 18 juni 2014.

Kommentera

 
