Distansförhållande..

Jag har ju berättat till er om Micke som jag fick kontakt med när jag var i Happis ett bra tag. Och berättat en liten del om oss osv. Lovade även berätta till er vad som hänt bla. Vilket jag kommer göra.

Vi har pendlat en hel del mellan Linköping – Haparanda – Umeå väldigt länge och det är inte det lättaste. Micke jobbar skift, vilket gör att han jobbar enormt mycket men i alla fall. Ibland kunde det gå en månad att vi inte sågs, vilket självklart är jobbigt och tråkigt. Tur att det finns mobil (då den vill fungera) så vi pratade i stort sett varje dag 😊❤️

Ibland så hade älsklingen tex ledigt lördag, söndag. Vilket gjorde att direkt han slutade jobbet tex på en fredag (oavsett om det var 8-12 tim arbetspass,) så tog han flyget från Umeå till Stockholm – Arlanda och därifrån direkt tåg till Linköping 😊 Självklart var han trött när han kom fram, inte konstigt.

Men så glad, lycklig, pirrigt och allt, känslan att få se sin älskling, röra honom, prata öga mot öga, kunna pussas och kyssas hur mycket som helst och öhm… självklart något annat med 😜☺️

Självklart tyckte jag att, ”det gör inget om du stannar hemma i Umeå för att vila och sova istället för att åka till mig i Linköping”. Klart att jag är orolig för min honey och det är därför jag tyckte han kunde stanna hemma istället, fast jag inombords ville bara ha honom bredvid mig och att vara bredvid varandra. Men min underbaraste, finaste älsklingen sa alltid ”jag är inte hel utan dig och vill inget annat än få träffas, röra dig, pussas, kyssas, se dig, titta på dom vackra ögonen, se de finaste leendet/skrattet, somna och vakna vid din sida, allt det gör mig hel igen. Det är då jag mår bra och det är du älskling som ger mig enormt mycket energi och ork.”

Wow.. att höra allt det där, man kan inget annat än vara lycklig på alla sätt för jag är tillsammans med den finaste mannen 😍 Mannen i mitt liv! ❤️

Fortsättning följer…..
Xoxo

~ av micorazoon på 18 november 2014.

Kommentera

 
